Dazoot Software

RSS 2.0
Dana Constantin in IT news, Shopping online | Niciun comentariu

Decorix.ro – Premiul I la GPeC 2010 – Casa si gradina


Cand toata lumea e in toiul pregatirilor pentru inceperea scolii, iata ca Decorix.ro a avut deja o prima sesiune de examene absolvita cu brio (a se citi: premiul I cu coronita). Oficial vorbind, am obtinut Premiul I la Gala Premiilor e-Commerce 2010 pentru categoria ”Casa si Gradina”. Multumirile si felicitarile noastre se indreapta, desigur, spre clientii si abonatii Decorix.ro, precum si spre organizatorii GPeC (in mod special spre Andrei Radu – Link 2 eCommerce), care au demonstrat ca exista indeajuns profesionalism in Romania, chiar cu pretul multor nopti nedormite.

Alaturi de Decorix.ro, nominalizarile pentru categoria ”Casa si Gradina” au fost eco-iluminat.ro, goblenart.ro, utilul.ro si scauneonline.ro. Rasfatatul serii a fost nou-venitul cineshop.ro, care a primit 3 premii: la categoria ”Articole sportive, timp liber si divertisment”, ”Best Start-up” si ”Magazinul anului”. Curierul rapid pe care-l foloseste Decorix.ro la livrarea comenzilor, Fan Courier, a fost si el premiat ca urmare a consultarii magazinelor participante in competitie (de mentionat ca la servicii de curierat, clasamentul este identic cu cel de anul trecut!).

Festivitatea de premiere a fost precedata de o suita de conferinte bine aplicate pe ceea ce inseamna comertul electronic (atat in Romania, cat si la nivel global) in termeni statistici, de previziune si sfaturi de marketing de la experti in domeniu. Invitatii speciali ai acestei seri au fost Bryan Eisenberg (pionier in marketing online), Julian Harris (Google UK), Todd Watson si Manfred Stadler (ambii din partea IBM), carora li s-au alaturat din Romania, in ordinea prezentarilor: Bogdan Manolea (legi-internet.ro), Iustin Priescu (outpost24.com), Petre Datculescu (IRSOP), Dorin Boerescu (2parale), Daniel Nicolescu (GECAD ePayment) si Liviu Taloi (SiteAudit).

Ajunsa la cea de-a V-a editie, GPeC a punctat principalele elemente ale magazinelor online inscrise in competitie – anul acesta, numarul lor a fost de 103 (55 de magazine start-up si 47 de magazine cu traditie). S-a avut ca reper de baza experienta traita de consumator, concretizata in 80 de criterii de jurizare si beneficiind de singurele teste de uzabilitate cu dispozitive eye-tracking din Romania.

Pe langa evidentierea greselilor frecvente in marketing-ul online si o serie destul de generoasa de lectii pentru imbunatatirea comertului electronic, in cadrul conferintelor GPeC s-a creionat si profilul cumparatorului din Romania, cu accent pe cei care platesc online cu cardul. Astfel, am aflat ca, in comparatie cu 2008 si 2009, anul acesta a crescut simtitor numarul femeilor care achizitioneaza produse online, apropiindu-se in curand de egalitate (cu barbatii, evident). Asta se datoreaza in principal dezvoltarii a tot mai multor site-uri din categoria Fashion si, adaugam noi, a gamei diversificate de produse pentru bucatarie. Un alt procent in crestere este cel al tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani, orientati in mare parte spre promotii. Cifra care a facut cele mai multe valuri in randurile participantilor a fost estimarea vanzarilor online pentru 2010 in Romania: peste 1 miliard de euro!

Evenimentul s-a desfasurat la Ramada Bucharest Park, iar cocktail-ul ce a urmat premierii a avut parte de acompaniamentul trupei Hara, cu o deschidere bine condimentata de prestatia muzicala a reprezentantului GPeC, Andrei Radu, pe acordurile piesei Nothing Else Matters (Metallica).

In incheiere, promitem ca acest premiu sa nu ni se urce la cap si sa fie un pas spre perfectionarea Decorix.ro, pentru ca voi meritati ce e mai bun.

Felicitari tuturor participantilor!

Etichete: , , , , , ,